Toimitusehdot
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat meiltä sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitustavat ja -aika
Toimitamme tilaamasi tuotteet postitse ellei muuta ole sovittu. Tiedotamme sivuillamme vaihtoehtoisista toimitustavoista, tällainen saattaa olla esimerkiksi tilauksen toimitus koiranäyttelyyn tai tilauksen noutaminen.
Saat postitse toimitettavat tuotteet normaalisti 7 päivän kuluessa maksun saapumisesta. Toimitusaika riippuu tuotteiden varastotilanteesta. Jos tavaraa ei ole juuri sillä hetkellä saatavilla ilmoitamme siitä asiakkaalle. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme sivuillamme poikkeavista toimitusajoista.
Ulkomaille lähtevät paketit hinnoitellaan Postin Priority-hinnaston mukaisesti. Ilmoitamme ulkomaan toimituksen kulun aina erikseen.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Toimituksesta reklamointi
Mikäli tilauksesi on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus -kohdassa mainittuun osoitteeseen.
Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta välittömästi reklamaatio postille esimerkiksi lähimmässä postikonttorissasi. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.